سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

دانلود فیلم سینمایی لایف استایل بیژن میرباقری با حجم کم کیفیت بالا

دانلود فیلم سینمایی لایف استایل  بیژن میرباقری

دانلود فیلم سینمایی لایف استایل با کیفیت عالی 480 و 1080p

دانلود نسخه کم حجم فیلم سینمایی لایف استایل

دانلود غیر رایگان و قانونی فیلم لایف استایل نسخه کم حجم به کارگردانی بیژن میرباقری با کیفیت عالی 

دانلود فیلم لایف استایل نسخه قانونی و حلال با لینک مستقیم

دانلود فیلم لایف استایل با حجم کم

بیژن میرباقری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های جدید خود گفت: چندی پیش ساخت سریال «چهارگاه» را به پایان رساندم که این سریال هم پخش شد. به تازگی نگارش فیلمنامه «لایف استایل» را به پایان رسانده ام و به دنبال این هستم که بتوانم این فیلم سینمایی را بسازم.

وی افزود: در نظر دارم به محض جذب سرمایه این فیلم را بسازم. در واقع اگر موفق به این کار شوم در فصل تابستان شروع به ساخت آن می کنم. این نکته را هم باید عنوان کنم این فیلم مثل همه فیلم های من موضوع اجتماعی دارد و اینبار هم مانند فیلم قبلی‌ام درباره شبکه های اجتماعی است.

میرباقری عنوان کرد: من پیشتر هم فیلمی با عنوان «ربوده شده» با همین موضوع ساختم که سال گذشته اکران شد، در حقیقت این موضوع دغدغه من است و به همین دلیل باز هم سراغ چنین موضوعی رفتم.

این کارگردان در پایان گفت: با چند نفر برای جذب سرمایه صحبت کرده ام و منتظر پاسخی از سوی آنها بر ای ساخت این اثر هستم.

مشخصات فیلم سینمایی لایف استایل

  • نام فیلم : لایف استایل
  • سال ساخت: 1397
  • زمان انتشار : ۱۳۹۷
  • نویسنده: بیژن میرباقری
  • تهیه کننده: -
  • مخاطب فیلم: همه سن ها
  • ژانر فیلم: اجتماعی
  • کارگردان: بیژن میرباقری
  • پخش کننده: اپ موی

لینک های قانونی و حلال فیلم ایرانی لایف استایل با حجم های و کیفیت مختلف

[دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳٫۳ گیگابایت –]

[دانلود با کیفت ۱۰۸۰p با حجم ۱٫۷ مگابایت – ]

[دانلود با کیفیت ۷۲۰p با حجم ۱٫۲ گیگابایت – ]

[دانلود فیلم سینمایی لایف استایل نسخه ۴۸۰p با حجم ۶۲۳ مگابایت –]

انتشار فیلم سینمایی لایف استایل به صورت مجانی غیر قانونی است و پیگرد قانونی دارد. با هزینه بسیار کم این فیلم سینمایی را به صورت قانونی و حلال تهیه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.