سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

دانلود اهنگ بماند که خواب و خیال من آشفته کردی (امیر عباس گلاب) با لینک مستقیم

دانلود اهنگ بماند که خواب و خیال من آشفته کردی (امیر عباس گلاب) با لینک مستقیم
در این مقاله از سایت اچ دی موزیک ترانه جدید امیر عباس گلاب با نام بماند که خواب و خیال من آشفته کردی با بهترین کیفیت ممکن برای دانلود قرار داده می شود
- دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بماند سوپرایز ویژه رسانه موزیک ترین ... بماند… که خــواب و خیالِ مـن؛ آشُفـته کردی…♯♫♪. بمـاند… که با جـان و روح
دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب با نام بماند با کیفیت های مختلف به صورت رایگان. ... بماند که خواب و خیال من آشفته کردی بماند که با جان و روح و روانم چه کردی. بماند که ...

  بماند که خواب و خیال من آشفته کردی
بماند که با جان و روح و روانم چه کردی
بماند که چشمان تو جز من عاشق ندارد

بماند که هیچ عاشقی حال منطق ندارد
بماند که میشد کنارم بمانی نماندی بماند

♬!!♫که کار دلم را به حسرت کشاندی
همه دلخوری های ریز و درشتم بماند

توضیحات تکمیلی امیر عباس گلاب »
بماند که گاهی امیدی به این زندگی نیست
بماند که لبخندو ارامشم دائمی نیست..
دانلود آهنگ بماند از امیرعباس گلاب. بماند که خواب و خیال من آشفته کردی بماند که با جان و روح و روانم چه کردی بماند که چشمان تو جز من عاشق ندارد بماند که هیچ عاشقی حال ...
متن آهنگ بماند امیر عباس گلاب. بماند که خواب و خیال من آشفته کردی بماند که با جان و روح و روانم چه کردی بماند که چشمان تو جز من عاشق ندارد بماند که هیچ عاشقی حال منطق ...