سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

سریال دلدادگان - دانلود کامل سریال دلدادگان کیفیت خوب

سریال دلدادگان - دانلود کامل سریال دلدادگان کیفیت خوب

خلاصه داستان سریال ایرانی دلدادگان 

بازیگران سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی

اسامی بازیگران سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «پاهای بیقرار» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی،‌ شاهرخ استخری و سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا، سیامک صفاریان و سانیا سالاری از بازیگرانی هستند که در زمان حال بازی می‌کنند. پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال این سریال هستند.

سریال ایرانی دلدادگان با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو (گذشته) این سریال بازی کردند.

فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

دانلود فیلم کمدی زیر نظر با لینک قانونی بدون سانسور و حذفی به صورت کامل

دانلود قانونی فیلم کمدی زیر نظر با حجم خیلی کم و کیفیت عالی

دانلود فیلم زیر نظر با لینک مستقیم و غیر رایگان

دانلود فیلم طنز زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی

دانلود فیلم سینمایی زیر نظر کامل با حجم کم بدون حذفی کیفیت عالی

درباره فیلم سینمایی زیر نظر مجید صالحی

زیر نظر عنوان فیلم سینمایی ایرانی با ژانر طنر به کارگردانی مجید صالحی ساخت سال 1397 می باشد. نویسنده فیلم زیر نظر ابوالفضل کاهانی و به تهیه کنندگی محمد شایسته می باشد.

تصویربرداری فیلم سینمایی زیر نظر در تابستان سال 97 با حضور عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی در شهر تهران اغاز شد و احتمالا در جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

مشخصات فیلم سینمایی زیر نظر

  • عنوان فیلم : زیر نظر
  • سال ساخت : ۱۳۹۷
  • انتشار : نامشخص
  • پخش کننده: اپ موی
  • زمان فیلم :- دقیقه
  • فرمت:mp4
  • مخاطب فیلم: همه سنین
  • ژانر فیلم: کمدی اجتماعی
  • نویسنده: ابوالفضل کاهانی
  • تهیه کننده: محمد شایسته
  • کارگردان: مجید صالحی

خلاصه داستان فیلم ایرانی زیر نظر

به گفته تهیه کننده فیلم زیر نظر داستانی کمدی و طنز دارد ، بزودی جزئیات بیشتر از این فیلم سینمایی در سایت اپ موی قرار داده می شود

اسامی بازیگران فیلم زیر نظر

فیلم سینمایی زیر نظر به کاردگرانی مجید صالحی در حال نگارش فیلمنامه و انتخاب لوکیشن است و تا این لحضه بازیگران این فیلم انتخاب نشده است.

دانلود فیلم سینمایی زیر نظر ساخته مجید صالحی به صورت مجانی از نظر قانونی و شرعی خلاف قانون کپی رایت است لطفا با پرداخت هزینه ای بسیار اندک این فیلم را بصورت قانونی و حلال تهیه کنید.

لینک های دانلود فیلم سینمایی زیر نظر با کیفیت و حجم های مختلف

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

[دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p HQ با حجم ۳٫۳ گیگابایت]

[دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p با حجم ۱٫۷ مگابایت ]

[دانلود با کیفیت ۷۲۰p با حجم ۱٫۲ گیگابایت ]

[دانلود فیلم سینمایی زیر نظر با کیفیت ۴۸۰p با حجم ۶۲۳ مگابایت ]

دانلود قانونی فیلم سینمایی ماکان +خلاصه داستان

دانلود قانونی فیلم سینمایی ماکان +خلاصه داستان

دانلود فیلم سینمایی ماکان با لینک مستقیم و حجم کم 

دانلود فیلم ایرانی ماکان با کیفیت عالی بدون سانسور و حذفی

دانلود فیلم ماکان نسخه قاچاق با لینک مستقیم

دانلود فیلم ماکان با حجم کم

نگارش فیلمنامه «ماکان» به عنوان دومین همکاری حسین کندری و حمیدرضا بابابیگی در مقام نویسنده به پایان رسیده است و کندری کارگردان فیلم‌های «اینجا کسی نمی‌میرد» و «شَنِل» به‌زودی ساخت فیلم جدیدش را آغاز می‌کند.

وی در توضیح فضای این فیلم گفت: «ماکان» داستان تحول انسان‌ها، خواسته‌ها و انگاره‌هایشان در دل جامعه‌ای ملتهب است با روایتی پرماجرا و رازآلود در فضایی هم رنگ با «شَنِل»

کندری در ادامه با انتقاد از سوژه‌های تکراری فیلم‌هایی که در سینما ساخته می‌شود، افزود: در سینمایی که از نحیف بودن و تکراری بودن داستان رنج می‌برد سعی کرده‌ایم تریلری رازآلود و پرماجرا با تمی عاشقانه تعریف کنیم. علاقه شخصی من در سینما فیلمنامه‌هایی است که دغدغه مخاطب دارد و بعد از اتمام فیلم مخاطب را رها نکند و او را به فکر و اندیشه وا دارد.

وی با اشاره به همکاری مجدد با حمیدرضا بابابیگی اظهار داشت: تجربه همراهی مجدد با این فیلمنامه‌نویس خوش‌فکر و خلاق با تمام سختی‌هایی که دارد نتیجه‌ای خوش‌ریتم، تاثیرگذار و چشمگیر رقم خواهد زد.

کندری در پایان گفت: در حال حاضر با پایان یافتن فیلمنامه «ماکان» در حال مذاکره با سرمایه‌گذارانی هستیم که تمایل به همراهی ما در مسیر ساخت این فیلم دارند.

دانلود فیلم ماکان نسخه قاچاق با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ماکان با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی ماکان با حجم کم

فیلم سینمایی ضربه فنی | دانلود فیلم ضربه فنی با لینک مستقیم

اسامی بازیگران فیلم سینمایی ضربه فنی همراه با خلاصه داستان
خلاصه داستان و موضوع فیلم ایرانی ضربه فنی
دانلود فیلم ضربه فنی کامل با حجم کم کیفیت عالی بدون حذفی
در خلاصه داستان فیلمنامه این اثر آمده:محمد شاگرد درس خوان و محجوبی است.او نمی تواند پاسخ مناسبی به زورگویی های همکلاسی هایش بدهد. امیر بر اثر اتفاق با محمد دوست می شود. امیر که سابقه ورزش رزمی دارد سعی می کند روحیه دفاعی و اعتماد به نفس را در محمد زنده کند، رفاقت محمد و امیر اندک اندک به شکل خوب پیش می رود تا جایی که بیژن که همیشه برای محمد مزاحمت ایجاد می کرد و در مدرسه و محله شرور و سرکش است نسبت به رفاقت آنها حسادت می کند... 
ادامه مطلب ...

دانلود سریال ایرانی جانان مرجان با لینک مستقیم به صورت قانونی

دانلود کامل سریال جانان مرجان به صورت یکجا

دانلود سریال جانان مرجان همه قسمت ها با کیفیت عالی و حجم کم 

دانلود سریال ایرانی جانان مرجان با لینک مستقیم به صورت قانونی

دانلود سریال جانان مرجان قسمت اول 1

دانلود کامل سریال جانان مرجان به صورت یکجا

جانان مرجان عنوان سریال ایرانی به کارگردانی رضا عاطفی محصول سال 1397 برای پخش در شبکه نمایش خانگی با موضوع اجتماعی می باشد.

تهیه کننده سریال جانان مرجان بر عهده مهدی زمانی بیدخت می باشد. این سریال در تابستان سال 1397 مجوز ساخت را دریافت کرد.  ادامه مطلب ...