سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

سایت دانلود اهنگ های جدید 1401 فیلم با حجم کم

بهترین سایت دانلود فیلم و اهنگ 1401 با حجم کم و کیفیت بالا

دانلود قانونی فیلم سینمایی من یک ایرانی ام با لینک مستقیم + اسامی بازیگران

دانلود قانونی فیلم سینمایی من یک ایرانی ام با لینک مستقیم + اسامی بازیگران

خرید فیلم من یک ایرانی ام با کیفیت و حجم های مختلف

دانلود قانونی فیلم من یک ایرانی ام با نسخه های مختلف

دانلود حلال فیلم سینمایی من یک ایرانی ام با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی من یک ایرانی ام با لینک مستقیم

مشخصات فیلم من یک ایرانی ام

نام فیلم : من یک ایرانی ام
سال ساخت: 1393 | زمان انتشار : ۱۳۹۷ | پخش کننده: اپ موی
نویسنده: آرش داودی | تهیه کننده: احمد نجفی
مخاطب فیلم: همه سنین | ژانر فیلم: --
کارگردان: محمد رضا اهنج 

اسامی بازیگران فیلم سینمایی من یک ایرانی ام

احمد نجفی / علیرضا حیدری / ویتالی سمنتوف / سرگئی موخورت / دیما چمیخوف / سرگئی ولیانوفسکی / بازیگران اصلی فیلم ایرانی من یک ایرانی ام

خلاصه داستان فیلم من یک ایرانی ام

هجرت آدم های دلشکسته به سرزمین سرد همیشه دل هایی گرم را به یادگار نیاورده است. اگر چه پای عشق نیز در میان باشد. این بار هجرت یک عاشق سرگشته و یک قهرمان کشتی جهان به جایی که تعلق ندارد داستان و قصه ماست. قصه ای که باید شنید چگونه می گوید: من یک ایرانی ام... .

لینک های دانلود فیلم سینمایی من یک ایرانی ام با حجم کم و کیفیت خوب

[دانلود با کیفیت  1080p HQ و با حجم 3.38 گیگابایت ]

[دانلود با کیفیت 1080p و با حجم 1.43 مگابایت – ]

[دانلود با کیفیت 720p و با حجم 1.11 گیگابایت – ]

[دانلود فیلم سینمایی من یک ایرانی ام نسخه 480p با حجم 666 مگابایت – ]

فیلم من یک ایرانی ام در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نخواهد گرفت و با پرداخت هزینه ای بسیار کم این فیلم را بصورت قانوی دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.